Nu har jag blogg

Har nu fått tummen ur röven att skaffa mig en blogg. Tack vare Gunnar Gunni Berg.
Min blogg kommer att handla om mig och mina hundar i vardagen.

Jag har en papillon på 8 år som heter Mr. Taco och kommer från en kennel i Oxie "Aplcockskennel".
Har haft han nu i fyra år den 23 oktober. Han är min första hund och betyder allt.


Kitty är 1 år och sju månader. Jag köpte henne förra sommaren av en kennel uppe i Vetlanda i Småland. Kitty är av rasen Chinese crested dog (kinesisk nakenhund).


Cute and Crazy Kiwi är bara en valp på 4 månader. Henne körde jag och pappa upp för att hämta i Sundsvall. Ca 180 mil fram och tillbaka. Det tog drygt ett dygn inklusive pauser och besöket där uppe. Kiwi är också en chinese crested dog.


Kommer tillbaka ikväll och skriver lite mer.

Ha de nice





Kommentarer
Postat av: Gunnar

Marina, så himla kul att du har kommit igång:) ska bli spännande att följa din blogg...

Kram...

2009-10-19 @ 21:23:31
URL: http://gunnarsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0