Malmö & Fest

Igår var man i Malmö och hälsade på Hunddagiset och pratade med Jannika, mycket trevligt. var ju ändå i närheten av Oxie, så jag tänkte. Varför inte köra in om Ann-Louise när man ändå är så nära?
Emil, jag och hundarna stannade hos Ann-Louise väldigt länge. Efter det åkte Emil och jag till Mc Donalds och åt. På vägen hem åkte vi till Bengts garage och lämnade min bil för den ska repareras och jag fick låna hans bil. Automatare!! Hälsade på Maria och Bengt i deras hem också innan vi körde hem.

Vi var borta väldigt länge denna dagen, men vi hade det väldigt trevligt.


Idag ska man på fest i Sjöbo. Filip i bandet har bjudit mig och mina vänner. Ska bli skönt med en fest som man inte känner många på, lära känna nytt folk är alltid kul.


Dagens outfit kommer bestå av en svart tubklänning med ett par svarta strumpbyxor och en lila cardigan. Kanske kan ta en bild och visa sen.

Ha de nice =)

Kommentarer
Postat av: Gunnar

hoppas du får jätte kul Marina:)

kram

2009-10-24 @ 22:09:14
URL: http://gunnarsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0