Förklaring

Sitter just nu hos pappa med hundarna ska bara vara här ett litet tag sen ska jag tillbaka till mamma.

En del kanske kommer att undra varför min blogg heter mojokita och det ska jag förklara nu.

MOJOKITA-står för, King, Taco, Molle och Jonnie de hundar vi har haft längst.

Pappa och jag ska använda detta namnet till vår kennel också så småning om.

Vi började med att ta de två första bokstäverna från hundarnas namn sen fick vi sätta det i en ordning som lät bra och tillsist blev det Mojokita. 


Ha de nice 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

så söta dom är:)

2009-10-19 @ 21:24:52
URL: http://gunnarsblogg.se
Postat av: Lasse

den ser bra ut fortsätt så Daddy

2009-10-19 @ 21:25:26
Postat av: Malin

men hallå, du får ju med kiwi och kitty oxå i det namnet, har du tänkt på det? Den enda som inte kommer in är Hugo....

Puss

2009-10-20 @ 14:51:12
URL: http://mpalm.blogg.se/
Postat av: juliaaaaaaa

hahahah vad skoj det ser ut... päls päls päls päls päls... skinn! jag hatar dig, ge mig dina kineser :(

2009-11-17 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0