En slö dag

Kom inte iväg till hunddagiset idag heller. Men ska dit imorgon. Hade faktiskt en baktanke. Jag ska ju passa min lillebror imorgon och han tyckte det var skit roligt på hunddagiset när han var där och hälsade på och varför inte åka dit när han kan, som just nu imorgon. Perfekt!

Steg upp halv nio idag, skulle gärna kunna legat lite längre, men man måste ju upp för mina ögonstenar måste ut och kissa. När Johan och jag går ut med dem så kommer där en tant som bor i samma hus som Johan fast i en lägenhet på nedanvåningen. Hon säger till oss att det har varit tjuvar här inatt och förstört bilar på vår parkering.
En bil hade en ruta som var inslagen och sen hade de väl stulit något sen hade de repat Johans bil. Ni kan ju tänka er hur glad han blev. =(

Vi gick in igen och åt frukost, sen somnade jag i soffan. Verkligen en slö dag idag.




Ska repa ikväll också och de orkar inte jag egentligen, men måste........


Ha de nice

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Då blir säkert Emil glad, hoppas att en del av dina "favorit hundar" är där i morgon. Då kan ju du o Emil komma in och hälsa på mig på jobbet eftersom ni är så nära mitt kontor.



Det är bara så himla meningslöst med skadegörelse och inbrott, vad kan det vara för nöje att bara slå sönder och fördärva, nä vi skulle införa betydligt hårdare straff, om dom skyldiga är under 18 år så skulle föräldrarna vara skadeståndsskyldiga till 100%. Det ska svida rejält om man inte kan hålla koll på sina barn/ungdomar...



2009-10-22 @ 19:30:12
URL: http://gunnarsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0