Dagens aktiviteter

Dagen började vid halv tio när jag gick ut med mina hundar så de fick göra sina behov. Sedan fick de sin vanliga frukost bestående av Bosch Adult Mini. Detta fodret är väldigt bra och det är billigt 249 kr och man kan hitta det i min favorit butik i Höör "Teba". Det är en väldigt stor djuraffär med saker till både hund och katt och det är bra priser på de flesta sakerna.

Efter det gick jag och åt min frukost. Två smörgåsar med mögelost och paprika. Mycket gott.
Gick sedan till datorn för att skriva mitt första inlägg i min nya blogg.

Har även dammsugat lite på nedanvåningen till mamma och plockat ur diskmaskinen.

Kl 13.55 hämtade jag min lillebror som kom med bussen hem från förskolan.

Just nu sitter jag här och skriver och ska snart fixa lite mat till familjen. Det blir bara rester från igår och sen lite nytt som jag inte vet än.

Ikväll ska jag till min pappa och släppa ut hans hundar. Han har fyra papillon. King, Molle, Jonnie (grisen, enligt my) och lille Hugo.


Ha det nice


Kommentarer
Postat av: my

hahaha griiiisen

2009-10-19 @ 16:12:25
URL: http://mysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0