Dagen och kommande dag

Gick upp tidigt idag för att följa med Amanda Lundmark (blond skönhet) till K-stad. Hon håller på att ta körkort och jag tycker att det går riktigt bra. Man kan inte begära annat för hon har ju en sån jävla bra körskolelärare, Håkan Månsson. Han var min lärare också och jag klarade att få körkort direkt, tack vare han. Ni som ska ta körkort, kör med han, för han är riktigt grym och även skit rolig.

Vi stannade inte så väldigt länge, kom hem för en liten stund sedan. Ska fixa lite saker här hemma och sen ska jag till min älskade.

Taco,Kitty och Kiwi har varit hos pappa idag för att jag skulle iväg. De tre ska få ett bad idag kanske rakning på kineserna också får se om jag orkar, annars får jag göra det imorgon.

Om man överväger att skaffa sig en kines så måste man vara medveten om att man måste duscha dem en gång i veckan, för deras hud utsätts för mer än vad en hund med päls. Ett bad en gång i veckan håller deras hud väldigt smidig och fin och ren från porer.

Imorgon ska jag till min gamla praktikplats och hälsa på. Hunddagis Jägersro i Malmö. Ett jättebra hunddagis som är väldigt måna om hundarna och har trevlig personal. Ska ta med mig mina hundar dit också så får vi se hur det går.

Ha det najs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0